واسه تووووووووووووووووووو

خرید بک لینک

قبل ازینکه خفه بشم لازمه داد بزنم.دلم یه بیابونی چیزی میخواد که داد بزنم و صدام به کسی نرسه!!!

واسه تووووووووووووووووووو...

ما را در سایت واسه تووووووووووووووووووو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 149 تاريخ: شنبه 11 خرداد 1398 ساعت: 4:20

حس عجیبیه...ندونی دلتنگی یا دلگیر!اصلا ممکنه هر دوشونو باهم داشته باشی،اما کدوم بیشتره؟من میگم دلتنگی همون دوست داشتنه...فقط یکم غصه قاطیش شده!همون لحظه ای که به همه میگی تموم شده واسم خواستنش،از خودت واسه تووووووووووووووووووو...

ما را در سایت واسه تووووووووووووووووووو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 172 تاريخ: شنبه 11 خرداد 1398 ساعت: 4:20

صفحه بندی